Jak przyciągnąć klientów i zbudować markę? Załóż profesjonalny fanpage

Postaw na specjalistów

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego dobrze jest zaprezentować się od jak najlepszej strony. Dotyczy to także kreowania wizerunku firmy w sieci. Jak wskazują najnowsze badania, ponad 60% dorosłych użytkowników codziennie surfuje po Internecie. Ponadto połowa z nich zagląda na witryny mediów społecznościowych, w tym aż jedna trzecia regularnie odwiedza Facebooka. Zatem, jeśli chcemy pozyskać nowych klientów, warto powierzyć założenie i prowadzenie fanpage firmy specjalistom, którzy dzięki fachowej wiedzy skutecznie dotrą do konkretnej grupy odbiorców, stanowiącej potencjalnych klientów.

Buduj wizerunek swojej marki – załóż fanpage

Fanpage to doskonałe narzędzie do zareklamowania naszej firmy. Należy jednak pamiętać, że podejmowane działania marketingowe w social mediach wymagają odpowiedniej wiedzy technicznej i poświęconego czasu. Stąd najlepszym rozwiązaniem jest znalezienie specjalistycznej firmy zajmującej się marketingiem internetowym, w tym prowadzeniem fanpage. Profesjonaliści efektywnie wypromują nasze produkty/usługi w mediach społecznościowych według najnowszych trendów, które nieustannie podlegają zmianom. Dobrze zbudowane posty – zamieszczane regularnie – prawidłowo ustawione słowa kluczowe, trafnie określona grupa, do której chcemy dotrzeć z naszym produktem, pomogą zbudować silną markę naszej firmy.

Myśl przyszłościowo – zaistniej w mediach społecznościowych

Badania przeprowadzone przez GUS w 2018 r. wskazują, iż prawie połowa internautów surfujących po Internecie (48%) zagląda na media społecznościowe. Uzyskane wyniki pokazują, że warto zainwestować w kampanię reklamową w Internecie. Idealnym miejscem jest do tego na przykład Facebook. Prowadzenie fanpage firmy to doskonałe narzędzie do komunikacji z potencjalnymi klientami, a także zmieszczenia informacji czym zajmuje się nasza firma, jakie korzyści przyniesie skorzystanie z jej usług. Fanpage pozwala nie tylko zaistnieć naszemu przedsiębiorstwu w świadomości użytkowników mediów społecznościowych, ale również stworzyć pewnego rodzaju więź z przyszłym klientem, co wpływa na budowanie marki godnej zaufania. W dzisiejszych czasach większość konsumentów zwraca uwagę nie tylko na jakość oferowanych przez firmy produktów czy usług, ale również na ich obecność i zasięg w sieci, wykorzystując do tego celu właśnie media społecznościowe.

Zaoszczędź na kampanii reklamowej w Internecie

W wielu artykułach dotyczących marketingu internetowego podkreśla się, że na reklamie nie należy oszczędzać, bo przecież jest ona dźwignią handlu. My mówimy, że na reklamie można zaoszczędzić, powierzając prowadzenie fanpage profesjonalnej firmie. Musimy spojrzeć na kampanię reklamową nie na jako jednorazowy wydatek, ale koszt rozłożony w czasie. Jeśli weźmiemy pod uwagę kwotę poniesioną na zatrudnienie fachowców oraz wysoką skuteczność przeprowadzonej kampanii, dzięki której zyskamy nowych klientów, to okaże się, że oszczędności przyniesie nam inwestycja, która zwróci się poprzez:

  • wykorzystanie narzędzi precyzyjnie wskazujących skuteczność kampanii reklamowej, które pomogą określić najlepszy kierunek dalszych działań,
  • wzrostu ilości wyświetlanych fraz kluczowych w sieci (które nie trafią na listę słów wykluczających się), dzięki czemu sama kampania reklamowa będzie tańsza,
  • pozyskania większej liczby nowych klientów i ich utrzymania,
  • uzyskania wymiernych zysków finansowych przez naszą firmę.

Dobrze zainwestowane środki w prowadzenie fanpage zaowocują wymiernymi zyskami. Pozorna oszczędność na wydatkach poniesionych na zatrudnieniu profesjonalnej firmy często skutkuje podwójnymi kosztami. Najpierw na niskiej efektywności kampanii reklamowej, nakładów finansowych poniesionych na pozycjonowanie słów kluczowych mających niską lub zerową pozycję wśród wyszukiwanych przez internautów fraz, a co za tym idzie utracie potencjalnych klientów. A ponadto na kosztach poniesionych zatrudniając specjalistów, którzy zanim przejdą do głównych działań będą musieli zdiagnozować problem i na nowo przeprowadzić kampanię. Zatem oszczędzajmy rozsądnie i nie dajmy się zwieść kuszącym ofertom taniej reklamy.