Zdobądź nowych klientów – zainwestuj w prowadzenie fanpage

Pokaż się na Facebooku!

Jak pokazują najnowsze badania Gemiusa w 2017 r. koszty inwestycji w reklamy wyświetlane w internecie przewyższyły te ulokowane w telewizji. Coraz więcej osób wolny czas spędza w internecie lub ogląda telewizję ze smartfonem w ręku. Najwięcej internauci spędzają go w mediach społecznościowych, w tym na stronie Facebook. Wyniki te wskazują, że internet oraz media społecznościowe stały się najpopularniejszym miejscem do promowania naszych produktów i usług.

Dlaczego fanpage pozwoli podnieść zyski naszej firmy?

Badania CBOS w 2017 r. wykazały, iż ponad 60% dorosłych osób w Polsce korzysta regularnie z Internetu. A prawie połowa z nich porusza się po stronach mediów społecznościowych. Dlatego warto zainwestować w profesjonalne prowadzenie fanpage, który przyciągnie uwagę użytkowników i pozwoli nam wygrać z rosnącą konkurencją reklamującą swoje usługi w internecie. Pamiętajmy jednak, że oszczędność na promocji naszej firmy w internecie staje się nie tylko pozorną, ale również poniesionym kosztem, gdyż uniemożliwia nam zdobycie nowych klientów, a co za tym idzie pozbawia nas przychodu.

Powierz prowadzenie fanpage’a specjalistom

Mogłoby się wydawać, że wklejenie kilku fotek i krótki opis pod zdjęciem jest czymś tak łatwym, że zrobi to każdy przeciętny internauta. Ale czy to takie proste? Prowadzenie fanpage’a wymaga znajomości technik komunikacji, marketingu oraz zasad jakimi w danym momencie kieruje się Facebook w publikowaniu postów. By uzyskać wysoką efektywność z prowadzenia naszego fanpage’a musimy spełnić dwa główne warunki: po pierwsze prawidłowo budować posty, co wymaga od nas fachowej wiedzy, po drugie regularnie zamieszczać je na naszym fanpage – co przekłada się na poświęcenie sporej ilości czasu. Dlatego warto powierzyć jego prowadzenie profesjonalistom, którzy dzięki doświadczeniu pozwolą zoptymalizować koszty kampanii reklamowej w internecie oraz pozyskać nowych klientów.

Profesjonalny fanpage – jak go zrobić?

Jak było wspomniane wcześniej, stworzenie i prawidłowe prowadzenie fanpage’a wymaga określonej wiedzy, m.in. do jakiej grupy kierujemy naszego fanpage’a. Precyzyjnie określona grupa będzie determinować styl tworzenia postów, rodzaj użytych fotografii, wprowadzanych tekstów, podejmowanych tematów, które przykują uwagę internautów i pomogą zdobyć nowych klientów. Pamiętajmy, że praca nad szczegółami jest czasochłonna, ale przynosi wymierne rezultaty.

Media społecznościowe są doskonałym narzędziem do promowania naszej firmy. Prawidłowe wykorzystanie technik tzw. marketingu szeptanego podniesie skuteczność internetowych kampanii reklamowych, wykorzystując opinie pojawiające się na forach internetowych, a także komentarzach pod postami zamieszczonymi na fanpage. Badania wykazały, iż każdy z nas stając przed wyborem określonej usługi czy produktu kieruje się opinią innych osób – znajomych, przyjaciół lub szuka porady na forach internetowych. Dobrze poprowadzony fanpage z użyciem marketingu szeptanego pozwoli zdobyć nowych klientów i zbudować naszą markę. Wykorzystując rzetelną, wiarygodną informację, która nakłoni do dyskusji, bądź zainspiruje internautów do działania, wywoła pozytywne emocje i reakcję ze strony użytkowników internetu.